ورود و خروج از استان مازندران ممنوع شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ورود و خروج از استان مازندران ممنوع شد
ورود و خروج از استان مازندران ممنوع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بیان داشت: هم‌ استانی‌ های عزیز هم که بخواهند از استان خارج بشوند مشمول جریمه یک میلیون تومانی و برگشت خواهند داده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، اظهار داشت: با توجه به اعلام تعطیلی و محدودیت در استان تهران و البرز که به مدت یک هفته تعطیل شده است؛ لذا خودروهای بسیاری سرازیر شدن به سمت استان مازندران و در حال حاضر محور های استان دارای ترافیک پرحجم است.

تعطیلی ادارات استانهای تهران و البرز تا یک شنبه آینده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
تعطیلی ادارات استانهای تهران و البرز تا یک شنبه آینده

وی افزود: با توجه به ممنوعیت ورود و خروج از تهران و همچنین ممنوع بودن ورود به مازندران لذا از هموطنان خواهشمندیم که خروج از مازندران به استان گیلان، گلستان، سمنان و تهران نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: تیم‌ های گشت راهور، نیروی انتظامی و پلیس راه در مدخلگاه‌ های خروجی و ورودی استان مستقر هستند و پلاک‌های غیربومی که بخواهند وارد استان مازندران بشوند برگشت و اعمال قانون می شود.

بیگلری تاکید کرد: هم‌ استانی‌ های عزیز هم که بخواهند از استان خارج بشوند مشمول جریمه یک میلیون تومانی و برگشت خواهند داده شد.

وی افزود: مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شر ویروس منحوس کرونا کم بشود و برای هم میهنان و هم‌ استانی‌ های عزیز مشکلی پیش نیاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала