غریب‌آبادی: اروپایی‌ها باید به دنبال گرم به گرم مواد مخدر در کف خیابان‌های خود باشند

© Photo / IRNAکاظم غریب آبادی ، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین
کاظم غریب آبادی ، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
اشتراک
مقابله با معضل جهانی مواد مخدر مستلزم پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان است.

به گزارش اسپوتنیک، غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، با انتشار توییتی با اشاره به شهادت سه نفر از افسران نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نوشت: «در غیاب این گونه ایثارگری‌ها، اروپایی‌ها باید به دنبال گرم به گرم مواد مخدر در کف خیابان‌های خود باشند. مقابله با معضل جهانی مواد مخدر، مستلزم پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان است».

​سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین مقابله با معضل جهانی مواد مخدر را مستلزم پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان دانست.

گفتنی است روز 14 ماه ژوئیه، فرماندار کهنوج در جنوب استان کرمان از به شهادت رسیدن سه نفر از ماموران انتظامی این شهرستان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

در درگیری مسلحانه، ۲ تن از ماموران نیز در این درگیری زخمی شدند که در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج درحال درمان هستند و شرایط جسمی آنان مطلوب است. عملیات شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد. سرگرد ناصر بشنام رئیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، سروان نظام تاجیک ، افسر دایره مبارزه با مواد مخدر و  مسلم بناوند در درگیری با قاچاقچیان به درجه شهادت نایل شدند.

بنا بر اعلام نیروی انتظامی در جریان درگیری روز گذشته با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کهنوج یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیدند و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند. یکی از افراد به هلاکت رسیده سرکرده باند اشرار بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала