تعیین ناظران ویژه برای جلوگیری از درگیری و دعوا در دیدار استقلال و پرسپولیس

© IRNAدیدار استقلال و پرسپولیس
دیدار استقلال و پرسپولیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اشتراک
بعد از دعوا و درگیری در داربی ۹۵ تهران، کمیته انضباطی ناظران ویژه ای را برای دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی در نظر گرفته و جرایم سنگینی برای هرگونه اتفاق ناخوشایند در راه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  ایسنا، داربی ۹۶ پایتخت حدود ۲۴ ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار می شود و با توجه به حذفی بودن مسابقه، حساسیت این دیدار بسیار بیشتر از مصاف های قبلی دو تیم است. 

پرسپولیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
رفتار تحسین برانگیز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس +ویدیو، عکس

آخرین تقابل این دو تیم در چارچوب لیگ و داربی ۹۵، با اتفاقات زشت و درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود که در نهایت با جریمه عوامل هر دو طرف همراه شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقصران این دیدار را به عذرخواهی از مردم و جامعه فوتبال وا داشت. 

حالا در آستانه این دیدار، تدابیر ویژه ای برای زیر نظر گرفتن اتفاقات این دیدار در نظر گرفته شده و با توجه احکام این کمیته برای دیدار قبلی، با هرگونه درگیری و تنش به شدیدترین شکل برخورد می شود. 

علاوه بر ناظران داوری، ناظر سازمان لیگ و مسئولان هیات فوتبال، کمیته انضباطی ناظران ویژه ای را هم در نظر گرفته است. فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: « با توجه به اهمیت و حساسیت دیدارهای هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، کمیته انضباطی ناظران ویژه خود را جهت نظارت بر تیمها اعزام خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه به برگزاری دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در روز ۲۳ تیرماه از سری رقابتهای جام حذفی در مرحله یک چهارم، ناظر ویژه انضباطی این دیدار را زیر نظر دارد.»

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала