هفتاد مزرعه بیت‌کوین در تهران شناسایی شد

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران: استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه ممنوع است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران درباره برخورد پلیس با استخراج رمز ارزها اعلام کرد که پلیس با هرگونه استخراج غیرقانونی رمز ارز برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز از وزارت نیرو خواستیم تا محل‌های مشکوک به استخراج رمز ارز را نیز به پلیس اعلام کند.

کنتور برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
سخنگوی صنعت برق: ۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه سالانه فروش برق با سوخت یارانه‌ای است

وی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در تهران و دیگر شهرها اظهار داشت: «آنچه که در مورد تهران رخ داد این بود که با قطع برق اقدامات پلیس در دو حوزه افزایش پیدا کرد، یکی اقدامات برای جبران قطع برق که ناشی از افزایش حضور ماموران در تقاطع‌ها و غیره بود و دیگری اقدامات ما برای مقابله با استخراج غیرمجاز رمز ارزها بود.

همانطور که آقای رییس جمهور نیز اعلام کردند استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه ممنوع است. پلیس نیز طرح ویژه ای را برای برخورد با استخراج کنندگان رمزارزها در دستورکار خود قرار داد و از زمان اجرای آن در روزهای اخیر تاکنون بیش از ۷۰ نقطه در تهران که به محلی برای استخراج رمز ارزها بدل شده بود، شناسایی شد.

درباره سرانجام ماینرهای جمع‌آوری شده، ما این موارد را به شرکت برق تحویل دادیم و پرونده متخلفان نیز به دادسرا ارجاع شده اسـت، تا برحسب نظر مقام قضایی درباره آن تصمیم گیری شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала