رئیسی: دولت نیازمند همراهی همه مردم است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیسی: دولت نیازمند همراهی همه مردم است
رئیسی: دولت نیازمند همراهی همه مردم است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
اشتراک
رییس جمهوری منتخب ایران تاکید کرد که دولت نیازمند همراهی همه مردم است و حضور و همکاری همه مردم موثر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور منتخب ایران صبح جمعه در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با تقدیر از مراجع معظم تقلید و علما به جهت حمایت و حضور در صحنه انتخابات، بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت تاکید کرد.

تنها چیزی که مردم ایران از رئیسی می خواهند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2021
گزارش و تحلیل
تنها چیزی که مردم ایران از رئیسی می خواهند

وی گفت: برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه ها، به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار موثر بود، تشکر می کنم.

وی افزود: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم، حضور و همکاری همه مردم موثر است رهنمودهای مراجع می تواند برای آینده دولت بسیار تاثیرگذار باشد مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.

رییسی با تاکید بر اینکه حماسه‌ای که در ۲۸ خرداد آفریده شد، بدون تردید حضور مراجع در آن نقش آفرین بوده است، گفت: مردم امروز به شدت مشکل معیشتی و کسب و کار دارند، مشکلات مختلفی که زندگی مردم را احاطه کرده مردم بسیار صبور هستند که نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می کنند، مردم در این انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان  و  تکلیفی برای ما ایجاد کردند که امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

گفتنی است که آقای رییسی امروز برای دیدار با مراجع تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرده است، سحرگاه امروز بعد از حضور در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش؛ دیدار با آیات وحید خراسانی، مکارم شیرازی، سبحانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه های رئیس جمهور منتخب در قم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала