آخرین جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا

© Photo / IRNAآخرین جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا
آخرین جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
اشتراک
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه کرونا را تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط دوباره شیوع کرونا در ایران و محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آنچه که پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌کند، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا است. در همین راستا نیز منع تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ در معابر تمام شهرهای کشور اعم از شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا شده و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت.

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2021
آخرین آمار ویروس کرونا در ایران

وی ادامه داد: همانطور که بارها گفته شده است، خودروهای غیرمجازی که اقدام به تردد در این ساعات کنند از سوی دوربین‌ها و همچنین ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد. همچنین آن دسته از افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کنند، علاوه بر جریمه و اعمال قانون مرتکب جرم نیز شده و از این رو به دادسرا معرفی خواهند شد.

جهانی درباره محدودیت سفرهای بین شهری نیز گفت: با توجه به تغییر رنگ شهرها، تعداد شهرهای دارای محدودیت نیز تغییر کرده، اما در اصل اجرای این طرح تغییری ایجاد نشده است. بنابراین خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه است. همچنین ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: پلیس نسبت به اعمال قانون و جریمه این دسته از خودروها نیز اقدام خواهد کرد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد که در شرایط شیوع دوباره کرونا در کشور از حضور در عرصه‌های عمومی تا حد امکان پرهیز کرده و به هیچ عنوان به سفرهای غیرضروری نروند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала