بانک های ایران روز پنج شنبه تعطیل هستند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بانک ملت ایران
بانک ملت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2021
اشتراک
شورای هماهنگی بانک ها اطلاع داد که روز پنج شنبه تمامی بانک های ایران تعطیل هستند و از فردا تا پایان مرداد ماه امسال پنج شنبه ها تعطیل خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای بیان کرد که طبق مصوبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ هیئت وزیران مبنی بر تعطیلی کلیه دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه تا پایان مرداد ماه اعلام می‌شود:

کلیه واحدهای صنف و ستاد بانک‌ها نیز به استناد مصوبه مذکور در روز پنج شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۷ تعطیل است بنابراین، از مسئولین محترم شعب بانک‌ها تقاضا می‌شود که نسبت به پول گذاری و پشتیبانی کلیه دستگاه‌های خودپرداز اقدام کنند تا در انجام امور بانکی هموطنان عزیز خللی وارد نشود.

در ادامه اطلاعیه شورای هماهنگی بانک‌ها از هموطنان و مشتریان درخواست شده است تا از خدمات غیرحضوری بانک‌ها استفاده کنند.

کارخانه استخراج رمز ارز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
۱۳ هزار مزرعه استخراج رمزارز در ایران شناسایی شده است

روز چهارشنبه ضمن تصویب هیات وزیران، با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

محمدرضا جمشیدی_ دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز اعلام کرد: کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به تبعیت از مفاد مصوبه شماره ۴۱۵۰۹/ت۵۸۹۶۷ه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۶ هیات محترم وزیران از روز ۱۴۰۰/۴/۱۷ تا پایان مرداد سال جاری در روزهای پنج شنبه تعطیل هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала