اژه ای: سیستم قضایی باید متحول شود

© Photo / IRNAغلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران
غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
رئیس قوه قضاییه ایران، اذعان کرد: باید همانگونه که مردم از ما انتظار دارند، با وحدت و یکپارچگی همه مسئولان، همکاری سه قوه، نیروهای نظامی و انتظامی قدم‌ های بلند و جهشی داشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، غلامحسین محسنی‌ اژه‌ ای رئیس قوه قضاییه ایران، در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: محور قوه قضاییه اجرای سند تحول است و این دوره، دوره تحول و تعالی است و باید همانگونه که انتظار مردم است با وحدت و یکپارچگی همه مسئولان، همکاری سه قوه، نیروهای نظامی و انتظامی قدم‌ های بلند و جهشی داشته باشیم.

محسنی اژه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه منصوب شد

وی بیان داشت، که مصمم است سیستم قضایی جمهوری اسلامی را اصلاح کند.

اخیراً، سیدعلی خامنه ای رهبر ایران، وی را به جای ابراهیم رئیسی که از ۱۸ ژوئن به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد، به این سمت منصوب کرد.

محسنی اژه ای در ادامه افزود: وظیفه اصلی قوه قضاییه اجرای پروژه تحولات است، که هدف آن گسترش آزادی ها در جامعه است. علاوه بر این، ما باید برای پیروزی عدالت و بی طرفی تلاش کنیم، با فساد مبارزه کنیم تا آنجا که ممکن است مردم را برای جلوگیری از جرم درگیر کنیم و تعداد پرونده های تولید را کاهش دهیم.

رئیس قوه قضاییه ایران گفت: موضوع گسترش آزادی های قانونی در قانون اساسی و بیانیه های رهبر ایران ذکر شده است، ما باید در برخی از قوانین تجدید نظر کنیم تا اختیارات مناسبی به سرویس های امنیتی، نهادهای انتظامی و اطلاعاتی برای تأمین امنیت و صلح در جامعه خود بدهیم، تا از نفوذ دشمنان به لایه های آن جلوگیری کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала