۷۰ درصد کارمندان ادارات تهران از امروز دورکار می شوند

© Sputnik / Arina Topoleva ۷۰ درصد کارمندان ادارات تهران از امروز دورکار می شوند
 ۷۰ درصد کارمندان ادارات تهران از امروز دورکار می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2021
اشتراک
استان تهران از امروز شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار دارد وبر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران، غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ضمن اعلام این خبر افزود: ۳۰ درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید دورکار شوند.

ویژگی‌های سویه دلتا ویروس کرونا چه هستند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
ویژگی‌های سویه دلتا ویروس کرونا چه هستند؟

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.

وی تاکید کرد: فهرست شهرستان‌های استان تهران که از ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز (شیوع کرونا) قرار می‌گیرند عبارتند از: تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала