دایی: بخاطر احمدی نژاد به عربستان باختیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دایی: به عربستان بخاطر احمدی نژاد باختیم
دایی: به عربستان بخاطر احمدی نژاد باختیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، احمدی نژاد را عامل شکست مقابل عربستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 دانست.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی، سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال ایران درباره ماجرای اخراج شدن از تیم‌ ملی پس از بازی با عربستان به خاطر راه ندادن محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت ایران به رختکن تیم‌ملی گفت: من نمی‌خواستم به گذشته فلش‌بک بزنم ولی چنین اتفاقی افتاد. وسط بازی به آن مهمی تمرکز ما به هم خورد و بازی یک هیچ برده را باختیم.

پیام تبریک علی دایی به کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
پیام تبریک علی دایی به کریستیانو رونالدو

وی افزود: من همان شب اخراج شدم و صبحش که هنوز رسما اخراج نشده بودم، دوستانی داشتم که این مساله را به من گفتند. من از بازیکنان تیم‌ملی در اردوی تیم‌ملی خداحافظی کردم و به خانه رفتم.

علی دایی ادامه داد: چطور می‌گویند چنین اتفاقی نیفتاده است؟ تازه بعد از آن آقای کفاشیان به من زنگ زد که شما اخراج نشدید ولی من گفتم شما خبر ندارید. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند. خدا را شکر که چنین اتفاقی افتاد. من به این چیزها در زندگی‌ام اهمیت نمی‌دهم. تاکنون با احمدی‌نژاد صحبت نکرده‌ام و در آن زمان هم علی‌آبادی به من چیزی نگفت. من شخصیت سیاسی ندارم و شخصیت ورزشی دارم. اگر مردم هم قبول کنند، شخصیت اجتماعی دارم.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان در تاریخ 28 مارس سال 2009 در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 در منطقه آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با پیروزی 1 بر 2 به سود عربستان به پایان رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала