روحانی: قوه قضائیه بدون وابستگی به جناح های سیاسی کار کند

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: قوه قضائیه بدون وابستگی به جناح های سیاسی کار کند
روحانی: قوه قضائیه بدون وابستگی به جناح های سیاسی کار کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
رئیس‌ جمهور ایران بیان کرد: آنچه می تواند قوه قضاییه را بشکند وابستگی جناحی است، امیدواریم این قوه بدون وابستگی به جناحی فعالیت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، در جلسه روز چهارشنبه ۹ تیر هیات دولت، اظهار کرد: امیدواریم قوه قضائیه با بی طرفی کامل و بدون وابستگی به احزاب و جناح های سیاسی کار کند، آنچه می تواند قوه قضائیه را بشکند وابستگی جناحی است.

روحانی: دولت سیزدهم مشکل تامین کالاهای اساسی نخواهد داشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
روحانی: دولت سیزدهم مشکل تامین کالاهای اساسی نخواهد داشت

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم قوا با یکدیگر همکاری و همراهی داشته باشند و در این سال‌ها دیدیم که وقتی دو قوه‌ دیگر با دولت فاصله دارند، کار برای دولت و مردم سخت می‌ شود و ان شالله شرایط از این جهت بهتر باشد.

رئیس‌ جمهور ایران با اشاره به اقدامات آمریکا در جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ ها، خاطر نشان کرد: جانشینان ترامپ جنایات او را ادامه می‌ دهند و ادامه‌ دهنده‌ی راه او هستند. وقتی برجام شکل گرفت می‌ خواستند اجازه ندهند که برجام زنده بماند و صیونیست‌ ها در در رأس این‌ها بودند و اسرائیلی‌ ها بیشترین دشمنی را با برجام داشتند، چون برحام را می‌ شناختند و آن‌ها بدترین دشمن ما هستند و البته ارتجاع کنار آنان بود و کسانی هم که در آمریکا، ضد ایران بودند همه باهم قاطی شده و از برجام خارج شدند و یک جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداخته و ادامه دادند.

وی گفت: امروز در گوشه و کنار کشور بحثی راجع به عده ای از کارکنان صنعت نفت است که من می گویم دولت به این مساله توجه دارد و به کارکنان شرافتمند صنعت نفت قول می دهم که ما این مشکل را حل خواهیم کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: برخی کارکنان که در اختیار پیمانکاران هستند هم به وزیر کار دستور می دهم که مشکلات آنان را پیگیری و حل و فصل کند.

وی بیان کرد: در اینجا اعلام می کنم که ما هیچ مشکلی در تولید، انتقال، توزیع و صادرات نفت و فرآورده نداشتیم و نخواهیم داشت. برخی شبکه های تبلیغاتی ضدایرانی ماهواره ای تبلیغات نادرست و غلطی در این زمینه می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала