دعوت رئیسی برای دورهمی کاندیداهای ریاست جمهوری ایران

CC BY 4.0 / IRNA / دعوت رئیسی برای دورهمی کاندیداهای ریاست جمهوری ایران
دعوت رئیسی برای دورهمی کاندیداهای ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
اشتراک
عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران در توئیتی نوشت: فردا به دعوت جناب آقای رئیسی همه نامزدها با ایشان ملاقات دارند.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله همتی از دعوت ابراهیم رئیسی از همه نامزدها برای یک دیدار خبر داد. عبدالناصر همتی در توئیتی نوشت:

سردرد رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
گزارش و تحلیل
سردرد رئیسی

فردا به دعوت جناب آقای رئیسی همه نامزدها با ایشان ملاقات دارند، یادآور خواهم شد که اصلاح حکمرانی اقتصادی، رفع سریع تحریم ها، صیانت از آزادی شبکه های اجتماعی و حقوق اساسی شهروندان از اهداف راهبردی ام برای دولت بود. در موارد کم توجهی دولت بعد به این اهداف، نقد و مطالبه گری خواهم داشت.

گفتنی است، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران با پیروزی ابراهیم رئیسی به پایان رسید.

در این میان بررسی آماری انتخابات سال ۹۶ و ۱۴۰۰نشان می دهد بیشتر تغییر در میزان مشارکت استانی در بوشهر رخ داده است. بوشهر در سال ۹۶ از استان هایی بوده است که مشارکت بالای ۹۰ درصد را تجربه کرده است اما ۴ سال بعد مردم این استان تن به مشارکت زیر ۶۰ درصد داده اند.

پایتخت نشین ها هم که در انتخابات پیشین حضوری پررنگ داشته اند در انتخابات ۱۴۰۰ کمترین میزان مشارکت را به نام خود سند زدند. استان های البرز، یزد و مازندران نیز به ترتیب بیشترین کاهش مشارکت را نسبت به سال ۹۶ داشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала