مجلس ایران، رئیس باشگاه کشورهای تحریمی را تعیین کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مجلس ایران، رئیس باشگاه کشورهای تحریمی را تعیین کرد
مجلس ایران، رئیس باشگاه کشورهای تحریمی را تعیین کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
اشتراک
رئیس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی: با فعال شدن باشگاه کشورهای تحریمی و ایجاد ساز و کار بین‌المللی، و هم‌گرایی و هم‌افزاییِ این کشورها با یکدیگر، آثار منفی تحریم‌های ظالمانه را به حداقل خواهد رساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس با اکثریت آراء، به عنوان رئیس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی، انتخاب شد.

نوش آبادی در این خصوص گفت: فعال کردن دیپلماسی پارلمانی و گفتگو با اعضای پارلمان‌های کشورهای تحریمی که بیش از ۳۰ کشور هستند، ظرفیت عظیمی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فراهم خواهد کرد.

مجلس ایران طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های‌ اجتماعی را از دستورکار خارج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
مجلس ایران طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های‌ اجتماعی را از دستورکار خارج کرد

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه کشورهای تحریمی با یکدیگر، گسترش روابط و مناسبات جمعی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، مورد تأکید قرار داد. یارگیری بین‌المللی و تلاش هماهنگ همه کشورهای مورد تحریم و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مختلف این کشورها، موجب بی‌اثر شدن آثار اقتصادی تحریم‌های آمریکا خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اظهار کرد: وفاق و همبستگی کشورهای تحریمی گامی مهم و بهترین راهبرد برای مصون‌سازی کشورهاست، اتحاد استراتژیک کشورهای تحریمی، موجب هراس آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گر خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала