نامه نمکی به جهانپور بخاطر توییت جنجالیش

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نامه نمکی به جهانپور بخاطر توییت جنجالیش
نامه نمکی به جهانپور بخاطر توییت جنجالیش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
اشتراک
نمکی: صبوری، تاب آوری و خوشرویی در کردار و بهره گیری از واژگان نفیس و پاکیزه در گفتار، انتظار همه فرهیختگان، بزرگان و مردم شریف و نجیب و قدرشناس کشور از همه ماست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران امروز از گسترش شهرهای قرمز کرونا از جنوب به مرکز کشور و نیز افزایش روند بستری در شهر تهران خبر داد.

او در این رابطه گفت: شهرستان های مهران در استان ایلام، تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان در استان بوشهر، دماوند و فیروزکوه استان تهران، ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان از سیستان و بلوچستان، گراش، لارستان و لامرددر استان فارس در وضعیت قرمز از لحاظ بیماری کرونا قرار دارند.

واکنش نمکی به خبری درباره فروش واکسن کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
واکنش نمکی به خبری درباره فروش واکسن کرونا در ایران

وی اظهار داشت: در استان کرمان شهرهای بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان، در استان هرمزگان شهرهای بستک، بندر لنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب و یزد نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وزیر بهداشت ایران نیز امروز در نامه ای به کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به برخی حواشی پیرامون گفتمان درخصوص واردات واکسن در فضای مجازی، گفت: صبوری، تاب آوری و خوشرویی در کردار و بهره گیری از واژگان نفیس و پاکیزه در گفتار، انتظار همه فرهیختگان، بزرگان و مردم شریف و نجیب و قدرشناس کشور از همه ماست.

او افزود: اینک گفتار و نوشتاری با واژه‌های زمخت حتی برای آنان که دشنام می‌دهند، شان مجموعه صبور و بردبار نظام سلامت نیست. گفتمان سخیف در ذهن دیگران خفیفمان می‌کند و نخبه را گویش پخته باید و خدمتگزاران صبور را تندخویی و درشت‌گویی نشاید.

این در حالی است که چند روز پیش جهانپور با اشاره به مافیای واردات گفته بود: این افراد قطعا لایق خیلی بیشتر از این‌ها هستند و من ابزار صحبت بیشتر درباره این موضوع را نداشتم و ادب اجازه نمی‌داد که بیشتر صحبت کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала