فرمانده سپاه: واکسن کرونا در اختیار کشور‌های فقیر قرار می دهیم

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: واکسن کرونا در اختیار کشور‌های فقیر قرار می دهیم
فرمانده سپاه: واکسن کرونا در اختیار کشور‌های فقیر قرار می دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
سلامی در مراسم رونمایی از واکسن ایرانی نورا: ما مرد میدان‌های سخت هستیم و به همه جهان می‌گوییم که از میدان خارج نمی‌شویم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از واکسن نورا گفت: پیمودن قله‌ها همواره کار سختی است و گذر از صخره‌های سخت و قدم گذاشتن بر فراز ارتفاعات بلند کار مشکلی است، اما هیچ کشوری و هیچ ملتی بدون طی کردن مسیرهای سخت صعود به قله های پیشرفت و اعتبار و منزلت دست نخواهد یافت.

وی افزود: پرستاران ما درد مردم را به جان خریدند و این رمز پیروزی ما در یکسال و نیم گذشته بود. دست همه پزشکان و پرستاران و همه کادر درمان را می بوسم.

سلامی با بیان اینکه "ما به‌اندازه هدف‌هایمان بزرگ هستیم"، گفت: ملتی که در اوج محاصره فنی و اقتصادی توانسته است آفرینش‌گر چنین افتخارات بزرگی باشد ملتی استثنایی است.

وی ادامه داد: مرد میدانهای سخت هستیم و به همه جهان می‌گوییم که از میدان خارج نمی‌شویم و می‌دانیم که سر انجام همه حصارهای سخت محاصره را با اقدامات فنی و علمی می شکنیم. ما این واکسن‌ها را در اختیار مردم فقیر سایر کشورها قرار می‌دهیم و ملت عزیز ما اطمینان داشته باشند که بیرق‌های امید را بیش از هر وقت دیگری برافراشته خواهند دید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала