شکست آزادکاران ایرانی در اولین روز مسابقات روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovichشکست آزادکاران ایرانی در اولین روز مسابقات روسیه
شکست آزادکاران ایرانی در اولین روز مسابقات روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2021
اشتراک
هر ۴ نماینده ایران در روز نخست رقابت های کشتی آزاد جام علی اف در روسیه، مقابل رقبای خود شکست خوردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جام "علی علی اُف" روسیه از ظهر امروز در جمهوری داغستان روسیه در حال برگزاری است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2021
توضیحات سخنگوی AFC درباره مسابقات استقلال و تراکتور و دیدار ایران - عربستان

 نتایج کشتی گیران ایران بدین شرح است: در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه ۱۳ بر ۴ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروز پور، در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد ماگومد کازی مامگمدوف از روسیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. فیروز پور در دور سوم مقابل دارسام جعفراف از روسیه با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور، در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ حاجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد، وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب احمد دوداروف از آلمان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала