چرا فضای هنر مسموم شده است؟

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون
تلویزیون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
اشتراک
به دختران و پسران ایرانی علاقمند به بازیگری هشدار داده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما اعلام کرد که مدتی است برخی سودجویان با عنوان ساخت سریال تلویزیونی و ایجاد معروفیت برای علاقه‌مندان بازیگری فضای مسموم در هنر ایجاد کرده و قصد کلاهبرداری و اخاذی از علاقه‌مندان و جوانان برای مطامع خود دارند که گزارشاتی متأسفانه در این مورد واصل شده است.

وی در ادامه افزود: «در چند ماه گذشته تماس‌های مکرری از سوی دوستان فعال در حوزه سینما و تلویزیون داشتم مبنی بر اینکه پروژه‌هایی به نام شبکه‌های تلویزیونی از علاقه‌مندان به بازیگری (عموماً هنرجوها) تست‌های صوری می‌گیرند و با وعده حضور در پروژه از آن‌ها پول مطالبه می‌کنند و یا از پرداخت دستمزد سر باز می‌زنند و با قول شهرت و پخش از تلویزیون به هر شکلی کلاهبرداری می‌کنند.

زن شوروی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
نقش‌آفرینی متفاوت بازیگر جوان ایرانی با چهره و لباس زنانه در فیلم کوتاه +ویدئو، عکس

درپروژه‌های تلویزیونی برای هر فعالیتی حتی برای یک روز دستمزد تعیین می‌شود. بنابراین هیچ فعالیت رایگانی برای شهرت در برآوردهای سازمان تعریف نشده و دستمزد برای هر فعالیتی پیش‌بینی شده است.

هر فردی که از علاقه‌مندان آثار تلویزیونی تقاضای پول می‌کند قطعاً با تلویزیون هیچ ارتباطی ندارد. در قوانین سازمان دریافت وجه از عوامل رفتاری غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد.

هر پروژه‌ای که در شبکه‌ای در حال تولید باشد با جستجوی نام سریال اخبار مربوطه به آن نمایش داده می‌شود. اگر علاقه‌مندان با افرادی که به نام سریال‌سازی اخاذی می‌کنند رو به رو شدند با تلفن‌های سازمان و همکاران ما در مجموعه صیانت حتماً تماس بگیرند. نکته دیگر اینکه گروه فیلم و سریال هر شبکه نماینده‌ای برای سرکشی به سریال تعیین می‌کند که عوامل می‌توانند از حضور نماینده سازمان هم مطلع شوند و از صحت کار اطمینان حاصل کنند. برای مجموعه سازمان صداوسیما و تهیه‌کنندگان آن سلامت حرفه‌ای و خانواده در اولویت قرار دارد. علاقه‌مندان به بازیگری حتماً از طریق تحصیلات آکادمیک وارد این رشته شوند و  یا از کلاس‌های معتبر استفاده کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала