بازگشت نیروگاه اتمی بوشهر به شبکه برق سراسری

© Photo / The State Atomic Energy Corporation ROSATOM نیروگاه اتمی بوشهر
 نیروگاه اتمی بوشهر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
اشتراک
نیروگاه اتمی بوشهر به‌طور موقت خاموش و از شبکه سراسری برق خارج شده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، بخش دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که به‌دنبال بروز نقص فنی در نیروگاه بوشهر و پس از اطلاع قبلی یک‌روزه به وزارت نیرو، این نیروگاه به‌طور موقت خاموش و از شبکه سراسری برق خارج شد.

رد احتمال خرابکاری در تاسیسات برق ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
داعش خط انتقال برق ایران به عراق را منفجر کرد

شرکت توانیر اطلاع داد که به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، محدودیت‌ هایی در بخش تولید ایجاد شده است .بدیهی است پس از رفع نقص فنی و ظرف چند روز آینده این نیروگاه مجدداً به شبکه سراسری برق خواهد پیوست.

شایان ذکر است که توانیر در اطلاعیه خود از مردم برای رعایت تنظیم کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی وغیره در ساعت گرم روز (۱۲ تا ۱۸) تقاضای همکاری کرده است. اکنون مصرف برق به مرز هشدار رسیده بنابراین مدیریت مصرف در این روزها کمک خواهد کرد همه مردم بتوانند از برق بهره‌مند باشند.

پیش بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته جاری، همچنین محدودیت‌ های ایجاد شده در بخش تولید به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، از هموطنان درخواست می‌ کنیم برای کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های ۱۲ تا ۱۸ اقدام کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала