قطع برق در نیروگاه های هسته ای بوشهر

© AP Photo / Mehdi Ghasemi, Fileقطع برق در نیروگاه های هسته ای بوشهر
قطع برق در نیروگاه های هسته ای بوشهر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2021
اشتراک
شرکت توانیر اعلام کرد: به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، محدودیت‌ هایی در بخش تولید ایجاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، شرکت توانیر در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: با توجه به

رئیس جمهور ایران: دو نیروگاه هسته‌ای در حال ساخت است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2021
روحانی: کلنگ ساخت دو نیروگاه هسته ای زده شده است
پیش بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته جاری، همچنین محدودیت‌ های ایجاد شده در بخش تولید به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، از هموطنان درخواست می‌ کنیم برای کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های ۱۲ تا ۱۸ اقدام کنند.

توانیر در اطلاعیه خود از مردم برای رعایت تنظیم کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و... در ساعت گرم روز (۱۲ تا ۱۸) تقاضای همکاری کرده است. اکنون مصرف برق به مرز هشدار رسیده بنابراین مدیریت مصرف در این روزها کمک خواهد کرد همه مردم بتوانند از برق بهره‌مند باشند.

بنا به گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران روز گذشته مصرف برق به به رقم ۵۹ هزار و ۹۲۳ مگاوات رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала