لاریجانی: شورای نگهبان دلایل عدم احراز صلاحیتم را اعلام کند

© Photo / IRNAلاریجانی: شورای نگهبان دلال عدم احراز صلاحیتم را اعلام کند
لاریجانی: شورای نگهبان دلال عدم احراز صلاحیتم را اعلام کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2021
اشتراک
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران از شورای نگهبان خواست که کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت وی را بدون هرگونه پرده پوشی به صورت رسمی و عمومی اعلام کند.

به گزارش اسپوتنیک، علی لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران با صدور بیانیه‌ای خطاب به شورای نگهبان این کشور پیرامون مسئله عدم احراز صلاحیت نوشت: از شورای نگهبان می‌خواهم کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را بدون هرگونه پرده پوشی اعلام کند.

نامه علی لاریجانی به آیت الله خامنه ای، رهبر ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
نامه لاریجانی به آیت الله خامنه ای، رهبر ایران

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با تبریک سالروز بزرگداشت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و گرامی‌داشت روز دختر؛ از شورای محترم نگهبان خواهشمندم بین خود و خدا با توجه به اثبات کذب بودن گزارش‌های داده شده به آن شورا در رابطه با بنده و خانواده‌ام در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را بدون هرگونه پرده پوشی به صورت رسمی و عمومی اعلام فرمایید. حداقل به اجرای سیاست‌ کلی مصوب رهبری معظم انقلاب در باب پاسخگویی آن شورا عمل نمایید.

بنده خدا - علی لاریجانی - ‌۱۴۰۰/۰۳/۲۲

پیش از این آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران اعلام کرده بود که در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

گفتنی است که شورای نگهبان صلاحیت هفت نفر از نامزدها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را تأئید کرده است و در 18 ژوئن 2021 انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала