اتهام محسن هاشمی به صدا و سیمای ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران
محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از صدا و سیما که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می‌ رود در ده روز باقیمانده حداقل تا انتخابات، فضای چند صدایی را در رسانه ملی حاکم کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: با وجود آنکه رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد امام، نقش حساس و تعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند، اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می‌ داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

فتوای آیت الله خامنه ای درباره دادن رای سفید در انتخابات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
فتوای آیت الله خامنه ای درباره دادن رای سفید در انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سیصدمین جلسه شورا گفت: ده روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است و امیداوریم فضای بخش قابل توجهی از جامعه که تاکنون عدم مشارکت در انتخابات است، تغییر کند.

هاشمی افزود: با وجود آنکه رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد امام، نقش حساس و تعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند، اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می‌داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

او ادامه داد: از صدا و سیما نیز که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می‌ رود در ده روز باقیمانده در عملکرد خود تجدید نظر کند و حداقل تا انتخابات فضای چندصدایی را در رسانه ملی حاکم کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала