دیدار وزیر گردشگری ایران با فعالان حوزه توریسم در روسیه

© Sputnik / Vladimir Sergeyevدیدار وزیر گردشگری ایران با فعالان حوزه توریسم در روسیه
دیدار وزیر گردشگری ایران با فعالان حوزه توریسم در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به مسکو عصر روز دوشنبه 17 خرداد ماه در دیدار با جمعی از فعالان گردشگری ایران و روسیه، با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایران، جاذبه های گردشگری و تنوع این حوزه در ایران را در دنیا بی نظیر عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در این دیدار کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه نیز با اشاره به روابط دوستانه تهران و مسکو عنوان داشت: روابط خوب و عزم جدی دو کشور برای توسعه و گسترش هرچه بیشتر روابط، فرصت بزرگی برای شهروندان ایرانی و روسی برای سفر و گردشگری است.

جلالی با بیان اینکه شناخت دو ملت از یکدیگر زمینه ساز توسعه پایدار روابط دو جانبه خواهد شد، ادامه داد: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان افزایش پیدا کند، به همان میزان مناسبات دو کشور نیز عمیق‌تر خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های عظیم گردشگری در دو کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با نهایی شدن موافقتنامه لغو روادید گروهی، شاهد رشدی چشمگیر در تردد گردشگران دو کشور خواهیم بود. در این نشست، نمایندگان تعدادی از شرکت های ایرانی و روسی فعال در بخش گردشگری دو کشور، دیدگاه‌های خود را درباره موانع و مشکلات موجود بر سر راه افزایش شمار گردشگران بیان کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kazem Jalali (@dr.kazem_jalali)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала