پالایشگاه نفت تهران از مدار خارج شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پالایشگاه نفت تهران از مدار خارج شد
پالایشگاه نفت تهران از مدار خارج شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2021
اشتراک
بنا به اعلام روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران، این پالایشگاه موقتا از مدار تولید خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک، روابط عمومی پالایشگاه تهران در بیانیه‌ای اعلام داشت: به‌خاطر ایمن نگه داشتن واحدهای پالایشی و تامین امنیت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه، شرکت پالایش نفت تهران به صورت موقت از مدار تولید خارج شد و در اسرع وقت پس از رفع مشکل به مدار تولید باز خواهد گشت. موکدا تاکید می‌شود این حادثه ارتباطی به اندوخته بنزین پالایشگاه ندارد و مشکلی در تامین بنزین کلانشهر تهران ایجاد نخواهد شد.

ستونی از دود غلیظ در آسمان تهران مشاهده شد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
ستونی از دود غلیظ در آسمان تهران مشاهده شد+ ویدیو

به نقل از ایسنا، شاکر خفایی، سخنگوی پالایشگاه نفت تهران در خصوص این حادثه بیان داشت: در حال حاضر به طور کامل آتش مهار شده و علت اولیه احتمالا نشتی فراورده نفتی بوده اما علت قطعی این حادثه در دست بررسی است.

خفایی درباره احتمال مضر بودن دود ناشی از این حادثه تصریح کرد: دود، مربوط به فراورده داخل مخزن است و در اثر جریان باد منتقل می‌شود و اینکه چه میزان بر سلامت شهروندان تاثیر می‌گذارد باید بررسی کارشناسی شود.

طبق اعلام شرکت پالایش و پخش و فراورده نفتی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر امروز مخزن ۲۰ هزار بشکه‌ای سلاپس پالایشگاه تهران دچار حریق شد که با عملیات بموقع توسط نیروهای آتش‌نشانی پالایشگاه تهران، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ساعت ۲۱ آتش بدون خسارت جانی و مالی مهار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала