انتقاد تند دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران از صدا و سیما

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتقاد تند دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران از صدا و سیما
انتقاد تند دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران از صدا و سیما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
تغییر زمان مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران با انتقاد دو کاندید این انتخابات همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تغییر زمان مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران بنا به اعلام خبرگزاری صدا و سیمای ایران با انتقاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محسن رضایی همراه گردید.

قاضی‌زاده هاشمی در حساب توئیتری خود نوشت: هر چند من از چند ماه پیش منتظر فرارسیدن مناظره‌های انتخاباتی هستم، تا حرف دل مردم و صدای خفه شده آنها علیه بی‌کفایتی‌ها در دستگاه اجرایی کشور را در پیشگاه ملت فریاد زنم، اما تغییر زمان مناظرات -با وجود تکذیب چندی پیش آن- حاکی از بی‌تدبیری و سوال برانگیز است.

در حساب توئیتری محسن رضایی نیز آمده است: انگار برخی اصرار دارند که هیچ قاعده و منطقی را در انتخابات رعایت نکنند، حتی آن‌چه را که خود تعیین و اعلام کرده‌اند. در شأن رسانۀ ملی نیست که بدون موافقت تمامی نامزدها زمان مناظرات را تغییر دهد و آشکارا خلاف انصاف و قانون عمل کند. لطفا تصمیمات محفلی خود را به مردم تحمیل نکنید.

بنا به اعلام صدا و سیمای ایران، مناظره‌های مذکور در روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد برگزار خواهند شد. لازم به ذکر است که مدت زمان مناظره‌های انتخاباتی هر کدام سه ساعت خواهد بود. پیش از این، قرار بود مناظره‌های انتخاباتی دوشنبه ۱۷، جمعه ۲۱ و سه شنبه ۲۵ خرداد برگزار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала