ستونی از دود غلیظ در آسمان تهران مشاهده شد+ ویدیو

© Sputnik / Somayeh Pasandide ستونی از دود غلیظ در آسمان تهران مشاهده شد+ ویدیو
ستونی از دود غلیظ در آسمان تهران مشاهده شد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
این ستون عظیم دود که از شمالی ترین مناطق تهران نیز قابل مشاهده است احتمالا ناشی از آتش سوزی عظیم در حومه جنوبی شهر تهران است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای ایران، در نزدیکی پالایشگاه تهران دود گسترده‌ای مشاهده شده است و یکی از خطوط اضطراری گاز مایع در پالایشگاه تهران دچار آتش‌سوزی شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ضمن تأیید حریق در نزدیکی پالایشگاه گفت: حریق به ما اعلام شده است، مأموران آتش‌نشانی در حال اعزام به محل هستند اما اینکه حریق و آتش‌سوزی در پالایشگاه باشد یا نزدیکی آن را هنوز اطلاع نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران تهران: خوشبختانه تاکنون تلفات نداشته‌ایم، از مردمی که از سمت جنوبی تردد می‌کنند تقاضا داریم مسیر منتهی به پالایشگاه را تخلیه کنند‌ آتش هنوز مهار نشده است بدلیل ضریب امنیتی بالای پالایشگاه نکته‌ی خاصی نخواهیم داشت.

بنا بر گزارشات هم‌اکنون عوامل امدادی، اورژانس، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شده‌اند و گفته می‌شود این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است. اداره بحران استان تهران هم اعلام کرده است یکی از خطوط اضطرار گاز مایع در پالایشگاه تهران دچار آتش‌سوزی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала