توضیحات رئیسی درباره اموال و دخترانش

© Photo / IRNAتوضیحات رئیسی درباره اموال و دخترانش
توضیحات رئیسی درباره اموال و دخترانش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
اشتراک
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو دختر ۳۳ و ۲۶ ساله دارم که برکت زندگی ما هستند. هردو در تهران مشغول زندگی هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در برنامه «صدای جوان» ویژه برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رادیو جوان اظهارداشت: به اقتضای شرایط ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دوره جوانی یعنی حدود ۲۰ سالگی دادستانی شهرستان کرج و بعد دادستانی استان سپس تهران را به عهده داشتم. یک دوره ۱۰ ساله رئیس بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور، معاون اول قوه قضاییه همچنین با اراده مقام معظم رهبری یک دوره سه ساله توفیق خادمی و تولیت آستان قدس رضوی را به عهده داشتم و امروز به عنوان خدمتگذار کوچک مردم عزیز در جایگاه ریاست قوه قضاییه هستم.

تذکر ستاد کل نیروهای مسلح ایران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2021
تذکر ستاد کل نیروهای مسلح ایران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

وی ادامه داد: متولد سال ۱۳۳۹ و حدود ۶۰ سال سن دارم. دو دختر ۳۳ و ۲۶ ساله دارم که برکت زندگی ما هستند. هردو در تهران مشغول زندگی و تحصیل هستند یک از آنها تحصیلات دوره دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران و دیگری لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و فوق لیسانس دانشگاه قرآن و حدیث دارند.

رئیسی در پاسخ به سوالی اضافه کرد: منزل شخصی من ۱۴۰ متر است، خودرو شخصی ندارم و همسرم خودروی ایرانی دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بورس سهام ندارم.

رئیسی درپاسخ به سوالی درباره سن مطلوب ازدواج افزود: دختران من بعد از اخذ مدرک دیپلم ازدواج کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ویژگی های مثبت خود از منظر خانواده گفت: این سوال را باید قاعدتا از همسرم بپرسید ولی ایشان می گویند در منزل مهربان هستم و توجه به اینکه نسبت به کارهای اداری، سازمانی و مسئولیت ها بسیار حساس گاهی خانواده را به زحمت می اندازد اما خانواده با این روحیات انس گرفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала