ورود پلیس به ماجرای "ادعای ارتباط یک مرد چینی با کاربران ایرانی"

© AP Photo / Ebrahim Norooziورود پلیس به ماجرای "ادعای ارتباط یک مرد چینی با کاربران ایرانی"
ورود پلیس به ماجرای ادعای ارتباط یک مرد چینی با کاربران ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
بررسی ادعای ارتباط نامتعارف یک تبعه خارجی با کاربران ایرانی در دستور کار پلیس این کشور قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد خسروی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا اظهار داشت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد. با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
تحویل شاخ اینستاگرامی به ایران توسط پلیس ترکیه +ویدئو

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ناجا افزود: پرونده‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است. به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به سرعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این سایت رکنا در مطلبی نوشته بود: اخیرا یک پسر چینی اقدام به انتشار فیلم هایی از روابط خود با دختران نوجوان ایرانی در شبکه یوتیوب کرده است. انتشار نزدیک به ۵۰ فیلم از فضای شخصی زندگی این دختران، بدون اجازه آنان که اکثرا کمتر از ۱۸ سال سن دارند. پلیس پاوا(پلیس کنترل اتباع خارجی) تحقیقات برروی این پرونده را آغاز کرده است. جوان چینی ساکن ایران است. او در مدت سکونت خود در ایران با عده‌ای دختران نوجوان ایرانی رابطه برقرار کرده و فیلم‌هایی از گفتگو با آنها یا معاشرت‌هایشان تهیه کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала