جلیلی: با ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه کردند؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جلیلی: با ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه کردند؟
جلیلی: با ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه کردند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
سعید جلیلی در یک رشته توئیت خواستار گزارش دولت در قبال هزینه‌کرد ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی شد.

به گزارش اسپوتنیک، سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در یک رشته توئیت نوشت: در سالهای ۹۷، ۹۸ و ۹۹ که از سخت‌ترین سالهای دولت بوده است، بیش از پنجاه و پنج میلیارد دلار ارز با قیمت ترجیحی به منظور تامین کالاهای اساسی اختصاص پیدا کرده است. توضیح دهند با ۵۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی چه کردند؟

جلیلی در ادامه افزود: ما می‌گوییم اگر شما برای همین پنجاه و پنج میلیارد برنامه داشتید تا به دست مردم برسد و مردم از آن منتفع می‌شدند، این فشار سنگین به مردم وارد نمی‌شد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در توئیت دیگری می‌نویسد: اختلاف سرانه مصرف کالاهای ضروری میان دهک اول و دهم جامعه در ۸ سال گذشته به صورت چشمگیری افزایش یافته است. صف‌هایی که اخیرا در دوره کرونا و پیش از آن تشکیل شد در شان مردم ما نبود؛ دولت برای این شرایط می‌توانست با استفاده از زیرساخت‌های موجود و حفظ کرامت مردم؛ خدمات ارائه دهد.

جلیلی افزود: فردی که سال ۹۶ به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر کارتن‌خوابی وجود نخواهد داشت، کودک کاری وجود نخواهد داشت و فقیری وجود نخواهد داشت، حال بعد از ۴ سال گریه می‌کنند؛ این برای همدردی با مردم خوب است اما شما مسئول بوده‌اید!

انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۱۴۰۰ سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران است که روز جمعه، ۲۸ خرداد ماه سال۱۴۰۰همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار و رئیس‌جمهور منتخب با آراء مردم برگزیده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала