کنایه‌های توئیتری دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران

© REUTERS / Official website of the President of the Islamic Republic of Iranکنایه‌های توئیتری دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران
کنایه‌های توئیتری دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران پاسخ توئیت علیرضا زاکانی، دیگر نامزد این انتخابات را داد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از این در توئیتی با هشتگ "بانیان_وضع_موجود" نوشته بود: جناب آقای عبدالناصر همتی! فرمودید می خواهید صدای بخش اعظم خاموش و معترض به وضع اقتصادی موجود باشید و برای حل سریع مشکلات معیشتی مردم برنامه دارید! جنابعالی را از هم اکنون به ریاست بانک مرکزی دولت منصوب می نمایم! ماموریت نخست: افزایش ارزش پول ملی.

عبدالناصر همتی، دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران در پاسخ به این توئیت با هشتگ "یار کمکی" نوشت: آقای زاکانی! در ترم دوم دوره‌ی کارشناسی اقتصاد، به دانشجویان می‌آموزیم که ارزش پول ملی چگونه تعیین می شود وچه عواملی درآن تأثیر دارد. ان‌شالله اگر تا پایان انتخابات در صحنه بودید، درخصوص این بخش از ادبیات علم اقتصاد برای شما خواهم گفت.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۱۴۰۰ سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران است که روز جمعه، ۲۸ خرداد ماه سال۱۴۰۰همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار و رئیس‌جمهور منتخب با آراء مردم برگزیده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала