روحانی: استخراج بیت‌ کوین ممنوع است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روحانی: استخراج بیت‌ کوین ممنوع است
روحانی: استخراج بیت‌ کوین ممنوع است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2021
اشتراک
رئیس جمهوری ایران، در جلسه هیئت دولت درباره وضعیت خاموشی ها، قطعی برق و وضعیت نشست های برجام در وین سخنرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس‌ جمهوری ایران، امروز در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اینکه پیشرفت هیات مذاکره کننده در وین قابل ملاحظه است، اظهار داشت: ما در مسائل اساسی و مهم با کشورهای پنج به اضافه یک به توافق رسیدیم. البته مواردی هست که در حال گفت و گو و قابل حل است و اصولی که مقام معظم رهبری به عنوان سیاست‌ های کلی مطرح فرمودند، این اصول هم همیشه مدنظر مذاکره‌ کنندگان در وین است.

روحانی: اعتراف آمریکا در شکست فشار حداکثری، پیروزی بزرگ ایران بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
روحانی: اعتراف آمریکا در شکست فشار حداکثری، پیروزی بزرگ ایران بود

رئیس دولت ایران، با بیان اینکه هدف امروز مذاکره چگونگی رفع تحریم‌ ها و اجازه دادن ما برای بازگشت طرف مقابل به برجام است، گفت:‌ در سال ۹۲ که مذاکره می کردیم، آمریکا چند ضربه اساسی با قطعنامه به ما زده و ما مجروح بودیم و مذاکره کردیم. اما امروز به عنوان پیروز مذاکره می‌ کنیم و در این سه سال و نیم ملت ما با صبر و مقاومت خود، ‌همه توطئه‌ های آنها را خنثی کرد و پیروز شدند و هر کاری آنها از نظر سیاسی علیه ما انجام دادند، شکست خورد.

روحانی با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم برجام ابقا شد و اکنون به دنبال احیای آن هستیم، گفت: ایجاد برجام، ‌ابقا و احیای برجام سه موضوع مهم در این زمینه بود و برجام اکنون در شرایطی است که ما به راحتی می‌ توانیم قدم‌ های بعدی را تمام کنیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات قطعی برق در کشور گفت: استخراج رمز ارز از امروز تا پایان شهریور باید تعطیل شود و غیرمجاز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала