با مخلان نظم و امنیت در ایام انتخابات برخورد قاطع می شود

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
اشتراک
رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: به عنوان متولی امنیت جامعه با افرادی که بخواهند امنیت مردم و آرامش جامعه را مخصوصا در این ایام دچار خدشه کنند، بدون تعارف، با قاطعیت و برابر قانون و مقررات برخورد می‌ کنیم.

به گزارش اسپوتنیک، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ارتباط مردمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (۱۹۷) در جمع خبرنگاران درباره اقدامات نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: بحث انتخابات را به چند بخش تقسیم می‌ کنیم، بخش نخست مربوط به بررسی صلاحیت‌ها بود که پلیس در آن نقش دارد و ما به عنوان نخستین سازمان، پاسخ‌های لازم و سوابق افراد را به مراجع ذیصلاح ارسال کردیم.

غلامحسین اسماعیلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
قوه قضاییه بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت نمی کند

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در وهله بعد با اعلام رسمی اسامی افراد واجد صلاحیت برای انتخابات، وارد بحث تبلیغات می‌ شویم.

وی با بیان اینکه هر ۴ انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار می‌شود، گفت: ما بر اساس آنچه ستاد ملی کرونا ابلاغ کرده، عمل می‌کنیم روز گذشته دستورالعمل ستاد ملی کرونا به نیروی انتظامی ابلاغ شد و به دست ما رسید که براین اساس برنامه‌ریزی می‌کنیم.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم کنترل‌ های لازم را انجام دهیم، گفت: هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی امنیت و آرامش جلسات، میتینگ‌ها و سخنرانی‌ها را برقرار و تخلفات را بر اساس اسناد و مدارک به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کنیم.

رحیمی ادامه داد: گام بعدی ما، برقراری امنیت در شعب اخذ رأی است، برای برقراری امنیت شعب اخذ رأی برنامه‌ریزی مفصل کرده‌ایم؛ شب گذشته نیز آخرین صندوق‌هایی که قرار است راه‌اندازی شود، به ما اعلام شد که براین اساس برنامه‌ ریزی می‌ کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه برقراری امنیت انتخابات، به طور کامل بر عهده نیروی انتظامی است، بیان کرد: با بهره‌گیری کامل از نیروها تلاش می‌کنیم امنیت خوب و عالی را برای انتخابات برقرار کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره احتمال تجمعات هواداران کاندیداهایی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نشده است، خاطرنشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی برخورد قانونی با فرد یا افرادی است که بخواهند خارج از ضوابط و مقررات عملی را انجام دهند، ما با کسی تعارف نداریم، جزو هیچ گروهی نیستیم و هیچ گروهی نیز حمایت نمی‌کنیم.

این مقام انتظامی یادآور شد: به عنوان متولی امنیت جامعه با افرادی که بخواهند امنیت مردم و آرامش جامعه را مخصوصا در این ایام دچار خدشه کنند، بدون تعارف، با قاطعیت و برابر قانون و مقررات برخورد می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала