خانزادی از آمادگی حداکثر نیروی دریایی ایران مقابل دشمنان خبر داد

© Photo / IRNAخانزادی از آمادگی حداکثر نیروی دریایی ایران مقابل دشمنان خبر داد
خانزادی از آمادگی حداکثر نیروی دریایی ایران مقابل دشمنان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با حضور در استان هرمزگان، میزان آمادگی یگان‌های ناوگان نیروی دریایی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ‌امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با حضور در استان هرمزگان، از یگان‌های ناوگان نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور بازدید و میزان آمادگی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

‌امیر دریادار حسین خانزادی ضمن تاکید بر آمادگی و توان حداکثری کارکنان نیروی دریایی ارتش در مقابله با تهدیدات و اهمیت صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز حضور کارکنان و خانواده‌های دریادل نیروی دریایی ارتش در سراسر سواحل مکران نشان از عزم و اراده آهنین مردان و زنانی است که با ایمان و پشتکار خود توانسه‌اند در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کنند و شاخص‌ترین الگو برای جامعه باشند.

سامانه دفاعی 9 دی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
جدیدترین سلاح سپاه که کابوس دشمنان ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در پایان ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزمی و توان عملیاتی فرماندهان و کارکنان این نیرو در سواحل مکران، از موج‌شکن کرپان در سواحل دریای عمان بازدید و از نزدیک از پایگاه‌های دریایی شهید بیاتی کوهستک، ایستگاه دریایی شهید اعتباریان سیریک، پایگاه یکم پهباد گرانداهو و تاسیسات و اسکله‌های در حال ساخت منطقه دوم دریایی ولایت بازدید و دستورات لازم در زمینه تسریع در تکمیل پروژهای مختلف را صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید با حضور در منزل یکی از خانواده‌های دارای بیماری صعب العلاج دستورات لازم برای تسریع در کمک‌رسانی به آن خانواده را صادر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала