گفتگوی تلفنی ظریف و بورل در خصوص مذاکرات وین

© Photo / MFA Russia Press service /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی تلفنی ظریف و بورل درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین
گفتگوی تلفنی ظریف و بورل درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت پیرامون مذاکرات احیای برجام در وین را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در تماسی تلفنی با جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آخرین وضعیت گفتگوها در وین و پیشرفت های انجام شده و موضوعات باقی مانده را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

خوش بینی بورل به مذاکرات هسته‌ ای در وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
خوش بینی بورل به مذاکرات هسته‌ ای در وین

بنا بر اعلام اداره ‌کل اطلاع ‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه ایران، در تماس تلفنی شب گذشته جوزف بورل با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران، آخرین وضعیت گفتگوها در وین و پیشرفت های قابل توجه انجام شده و همچنین موضوعات باقی‌مانده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این گزارش همچنین آمده است: "ظریف ضمن تقدیر از تلاش‌های بورل و همکارانش در سرویس اقدام خارجی اتحادیه، از تداوم تروریسم اقتصادی آمریکا طی 5 ماه گذشته و نقض ادامه دار تعهدات این کشور انتقاد و تاکید کرد تداوم تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی ترامپ بعنوان اهرم مذاکره توسط دولت بایدن قابل قبول نیست و تغییر بنیادین این رویکرد بعنوان شرط لازم برای موفقیت گفتگوها در وین، تصمیم سیاسی است که رئیس جمهور آمریکا باید اتخاذ کند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала