دستگیری ۸۲۷ مجرم در رعد ۴۴

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
اشتراک
رئیس پلیس شهر تهران از دستگیری ۸۲۷ سارق، زورگیر، مال خر و مجرم در سطح محلات پایتخت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران، در اجرای چهل و چهارمین مرحله از طرح رعد که ظهر امروز برگزار شد، بیان داشت: این دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ و چهل و چهارمین مرحله از آن از زمان اجرای طرح است که با مشارکت تمامی کلانتری ها و بخش های پلیس پیشگیری تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.

دستگیری کارمند یک بانک در ایران که با جعل امضا 50 میلیارد برداشت کرده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
دستگیری کارمند یک بانک در ایران که با جعل امضا 50 میلیارد برداشت کرده بود

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح بالغ بر ۳۰ هزار قلم از اموال مسروقه مردم کشف شد، گفت: همچنین ۸۲۷ مجرم شامل سارق، زورگیر، مال خر و ... نیز در این طرح دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه در اجرای این مرحله از طرح رعد ۳۷ باند منحدم شد، گفت: همچنین ۱۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد.

رحیمی مجموع پرونده های رسیدگی شده در این طرح را ۸۸۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۸۵ نفر از محکومان امنیتی و فراری نیز که پیشتر حکم جلب شان صادر شده یا اقدام به اخذ مرخصی کرده و دیگر بازنگشته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی ارزش ریالی اموال کشف شده در این مرحله از طرح رعد را ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۲۰ قبضه سلاح سرد به همراه فشنگ و مهمات نیز از دیگر کشفیات این طرح محسوب می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۷ تن در رسیدگی به ۲۰ پرونده کالای قاچاق در این مرحله از طرح رعد نیز خبر داد و گفت: ۵۶۷۰ قلم انواع کالای قاچاق که بیش از شش میلیارد تومان ارزش داشت نیز در این دوره از طرح کشف شد.

رحیمی پاکسازی نقاط آلوده از حضور معتادان متجاهر را نیز از دیگر اقدامات این طرح برشمرد و گفت: ۲۶۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و نزدیک به ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر نیز از آنها کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری ۵۴ نفر به اتهام توزیع اقلام ضد فرهنگی خبر داد و گفت: برای تمامی دستگیر شدگان پرونده های جداگانه تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала