زنگنه: پس از بازنشستگی برای گذران زندگی باید روزی 12 ساعت کار کنم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / زنگنه: پس از بازنشستگی برای گذران زندگی باید روزی 12 ساعت کار کنم
زنگنه: پس از بازنشستگی برای گذران زندگی باید روزی 12 ساعت کار کنم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
اشتراک
وزیر نفت ایران از نیاز برای روزی 12 ساعت کار کردن برای چرخاندن زندگی پس از بازنشستگی‌اش گفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران گفت: " در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد. بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد."

وی در حاشیه آیین امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد "ب" به خبرنگاران گفت: " منتظر ماندن برای حضور شرکت‌های خارجی در طرح توسعه میدان گازی فرزاد کار را خیلی به تعویق می‌انداخت. همین الان هم شرکت پتروپارس آمادگی دارد که در صورت ملحق شدن شرکت‌های خارجی کار را جلو ببرد. ما واقعا خیلی منتظر هندی‌ها بودیم و دیگر نمی‌توانستیم کار را بیش از این به تعویق بیندازیم."

 وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم گفت: " در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و ... کناره‌گیری میکنم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала