جنایات اسرائیل نتیجه خیانت سازشکاران معامله قرن است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جنایات اسرائیل نتیجه خیانت سازشکاران معامله قرن است
جنایات اسرائیل نتیجه خیانت سازشکاران معامله قرن است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
فرمانده کل ارتش ایران اظهار داشت: خائنان منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازشکاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجه تعلل و خیانت سازشکاران معامله قرن می دانیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران، در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش های پشتیبانی شهید امانی نیروی زمینی، گفت: ما در تحقق وعده های الهی کوچکترین تردیدی نداریم و می دانیم که حق بر باطل و ظلم و ظالم پیروز خواهد شد و ظالم و باطل نابود خواهند شد.

ظریف پیشنهاد ایجاد کارزاری برای ثبت جنایات اسرائیل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
ظریف پیشنهاد ایجاد کارزاری برای ثبت جنایات اسرائیل داد

وی ادامه داد: روزی که رهبر روشن ضمیر ما وعده دادند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خیلی ها شاید رسیدن روزی مثل امروز را با این سرعت تصور نمی‌ کردند. صهیونیست ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می پروراندند امروز در نبرد با نیروهای مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی اسرائیل تنزل یافته است.

فرمانده کل ارتش ایران خاطرنشان کرد: نبرد "سیف القدس" نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است. البته خائنان و سازشکاران منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازشکاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجه تعلل و خیانت سازشکاران معامله قرن می دانیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала