برخورد قطار با عابر پیاده در مراغه جان او را گرفت

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر برخورد قطار با عابر پیاده در مراغه جان او را گرفت
برخورد قطار با عابر پیاده در مراغه جان او را گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
قطار مسافری تهران - تبریز حوالی ساعت ۱۰:۱۵ امروز با یک عابر پیاده در منطقه پهرآباد مراغه برخورد کرد و منجر به مرگ وی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، هوشنگ شریفی، رئیس اورژانس مراغه گفت: این مرد حدود ۶۱ سال سن داشت که برای خرید نان از ریل رد شده بود.

اشاره شده که این مرد ۶۱ ساله کر و لال بوده و صدای سوت قطار را هم نشنیده است.

نجات عروس و داماد در شب عروسی که تلخ شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
نجات عروس و داماد در شب عروسی که تلخ شد

محمدرضا قربانی، مدیرکل راه‌آهن آذربایجان نیز در این خصوص گفت: این سانحه پیش از ظهر امروز در محله پهرآباد این شهرستان روی داد و عابرپیاده واکنشی به سوت قطار نشان نداد. لوکوموتیوران این قطار علاوه بر به صدا درآوردن سوت قطار، در سریع‌ترین زمان ممکن ترمز کرده اما قطار درست در وسط ریل با این پیرمرد برخورد کرده بود.

وی به اعزام اعضای کمیسیون سوانح راه‌آهن آذربایجان به مراغه اشاره کرد و افزود: آنان ابعاد مختلف موضوع را بررسی می‌کنند و روز یکشنبه پیش‌رو نیز خودم به مراغه سفر خواهم کرد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از ساکنان مناطقی که راه‌آهن از محل زندگی‌شان می‌گذرد، خواست تا از روی ریل راه‌آهن تردد نکنند و در صورت اجبار برای رد شدن نیز حتما جوانب احتیاط را در نظر بگیرند؛ همچنین این افراد به گفته «قربانی» می‌توانند به ساعت عبور قطار از محل زندگی خود توجه کنند.

گفتنی است که روزانه چندین قطار تبریز - تهران و ارومیه – تهران از مناطق مسکونی مراغه از جمله پهرآباد، عشرت‌آباد، میکائیل‌آباد و انزاب می‌گذرد و طول خط راه‌آهن عبوری در این مناطق به حدود ۱۰ کیلومتر می‌رسد.

خط راه‌آهن عبوری از مناطق مسکونی مراغه در طول این مسیر فاقد دیوار حائل است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала