نظامیان در انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ثبت نام کردند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نظامیان در انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ثبت نام کردند
نظامیان در انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ثبت نام کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران صبح روز سه‌ شنبه رسماً با دستور وزیر کشور ایران و با آغاز فرآیند ثبت‌ نام داوطلبان، به مدت ۵ روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، صبح امروز سه‌ شنبه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ثبت‌ نام کرد.

کاندیدای کفن پوش در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری ایران + تصاویر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
کاندیدای کفن پوش در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری ایران + تصاویر

وزیر سابق دفاع ایران، با حضور در وزارت کشور و انجام فرآیند ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که گفته بودم روز اول برای ثبت نام حضور پیدا کردم. انتخابات ریاست جمهوری فیلم و سریال نیست. عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌ های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کار آیی مسئولین نظام حق همه مردم ایران است، باید با مردم رو راست بود.

وی عنوان کرد: همه مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است. دوره شفاف سازی از طریق حراست‌ها و حفاظت‌ها پایان یافته است. با درک رنج‌ها، مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم و بعد از عنایت پروردگار بعد از خدا به حمایت مردم عزیز چشم دوختم.

سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا، نیز با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ثبت‌ نام کرد.

سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما دنبال یک تحول همه جانبه هستیم و سعی می‌کنیم با مشارکت جوانان این تحول بزرگ را رقم بزنیم.

محمد گفت: جوان‌ گرایی در سازوکارها و ساختارها باید انجام شود، رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است.

وی افزود: من با داشتن یک برنامه مشخص به عرصه انتخابات آمدم و با دارا بودن یک تیم قوی و مجرب که قبل از انتخابات اعلام خواهم کرد، پا به عرصه گذاشتم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала