گزارش وزارت خارجه ایران از جلسه ظریف با کمیسیون امنیت ملی

© REUTERS / Ahmed Saad گزارش وزارت خارجه ایران از جلسه ظریف با کمیسیون امنیت ملی
گزارش وزارت خارجه ایران از جلسه ظریف با کمیسیون امنیت ملی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
وزارت خارجه ایران در گزارشی از جلسه امروز محمدجواد ظریف با نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: فایل صوتی به صورت دزدانه و ابتدایی ناقص از سوی رسانه‌ های معاند منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری، وزارت خارجه ایران گزارش داد: در پی طرح سوالاتی چند از دکتر ظریف از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر امور خارجه به منظور پاسخ به این سوالات و تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافت.

توییت ظریف درباره کشتار وحشیانه دختران افغان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
توییت ظریف درباره کشتار وحشیانه دختران افغان

وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوالات و ابهامات تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد فایل صوتی که به صورت دزدانه و ابتدائا ناقص از سوی رسانه‌ های معاند منتشر شده، به تشریح سوابق همکاری های نزدیک بیش از دو دهه ای خود با شهید سپهبد سلیمانی پرداخته و با بیان حمایت های دوطرفه سردار شهید سلیمانی از فعالیت های دیپلماتیک و همچنین دستگاه دیپلماسی از فعالیت‌ های ارزشمند سپاه و نیروی قدس، قدرت و اقتدار میدانی سپاه و شهید سلیمانی را سرچشمه دستاوردهای ارزنده دیپلماتیک در منطقه دانست.

ظریف، رهنمودهای داهیانه رهبر جمهوری اسلامی را در مقاطع حساس و تعیین کننده، روشنگر و فصل الخطاب دانسته و بر ضرورت اجرای تمامی فرمایشات رهبر توسط تمامی ارکان نظام و از جمله دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد.

در ادامه نشست نیز، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جریان آخرین وضعیت مذاکرات وین در خصوص برجام قرار گرفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала