توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های خلیج فارس

© Sputnik / Alexandr Kryazhevتوقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های خلیج فارس
توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم از قشم، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ‌از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب‌های خلیج فارس و نزدیکی جزیره قشم خبر داد و گفت: به دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) موفق شد یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کند .

وی بیان داشت که این محموله قاچاق شامل بیش از 750 رأس دام است و طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور لنج مورد نظر، 6 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

صالحی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала