آخرین آمار کرونا در ایران: فوت ۳۳۵ بیمار طی 24 ساعت گذشته

© Photo / IRNA آخرین آمار کرونا در ایران: فوت ۳۳۵ بیمار
 آخرین آمار کرونا در ایران: فوت ۳۳۵ بیمار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران جدیدترین آمار ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شد که دو هزار و ۶۸۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۴ نفر رسیده است.

​براساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر رسید.

بنابر اعلام  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران ، خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۷۴ هزار و ۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و پنج هزار و ۵۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در این اطلاعیه آمده است؛ تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۳۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷ دوز رسید.

همچنین، تاکنون ۱۶ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала