دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی در تهران

© Fotolia / theyokدستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی در تهران
دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری یک فروشنده سلاح در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ اکبر رسولی، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران در این خصوص اظهار داشت: ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات فروشندگان سلاح در فضای مجازی از فعالیت فردی در این زمینه در  تهران  مطلع شدند.

بازداشت ربايندگان يک بلاگر ايرانى در اوكراين - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
بازداشت ربايندگان يک بلاگر ايرانى در اوكراين

وی افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم از صحت اطلاعات مطمئن شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حوالی بزرگراه "خرازی" در حالی که قصد  انتقال سلاح به یکی از مناطق شمال غرب تهران را داشت، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران  منتقل کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران  با اشاره به کشف ۳ قبضه سلاح کمری، ۵۹  تیر جنگی و ۲ خشاب از مخفیگاه و خودروی متهم اظهار داشت: این متهم به صورت گسترده در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سلاح می کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسولی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با انتقال سلاح به داخل کشور قصد ایجاد نا امنی را دارند، خاطرنشان کرد: تمام تحرکات فروشندگان سلاح و مهمات در داخل و خارج کشور تحت رصد پلیس و نیروهای امنیتی کشور است و ما به عنوان سرباز رهبری و خادم ملت اجازه نخواهیم داد تا عده ای وطن فروش امنیت شهروندان را مخدوش کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала