انهدام باند "یاکوزا" در بهارستان تهران

© Fotolia / BillionPhotosانهدام باند "یاکوزا" در بهارستان تهران
انهدام باند یاکوزا در بهارستان تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
اشتراک
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ نفر از برهم‌زنندگان نظم عمومی در بهارستان با نام مستعار "یاکوزا" خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، با اشاره به دستگیری مخلان آسایش مردم اظهار داشت: فردی با عنوان یاکوزا به همراه دو همدست خود که در ماه‌ های گذشته در محله سبزدشت بهارستان اقدام به تخریب خودروهای شخصی و اموال مردم می‌ کردند، دستگیر شد.

بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد

وی با بیان اینکه این افراد پس از قدرت‌ نمایی و عربده‌ کشی و تخریب اموال مردم متواری شده بودند افزود: ۳ نفر از برهم زدگان نظم عمومی جامعه به شهرهای شمالی کشور متواری و پس از رصد اطلاعاتی پلیس و بازگشت به منطقه در دام پلیس گرفتار و دستگیر می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: هیبت پوشالی این اراذل و اوباش در محل وقوع جرم توسط پلیس و در حضور مردم شکسته شد و مردم از پلیس و مأموران سبزپوش قدردانی کردند.

سرپناه با بیان اینکه مردم پس از دستگیری متهمان احساس آرامش کردند گفت: چنگال عدالت و قانون و همچنین تیزبینی و هوشیاری پلیس در جهت حفظ نظم و امنیت جامعه در پشتیبانی از مردم قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала