واکنش کاربران ایرانی به محرومیت فدراسیون جودوی ایران

© REUTERS / Issei Katoواکنش کاربران ایرانی به محرومیت فدراسیون جودوی ایران
واکنش کاربران ایرانی به محرومیت فدراسیون جودوی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
اشتراک
کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو با احتساب حدود ۲۰ ماه تعلیق فدراسیون جودو ایران در خلال روند رسیدگی به این دعوا، حکم خود را مبنی بر محرومیت فدراسیون جودو ایران را تا دو سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو با احتساب حدود ۲۰ ماه تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در خلال روند رسیدگی به این دعوا در دیوان داوری ورزش، حکم خود را مبنی بر محرومیت فدراسیون جودو ایران به مدت ۴ سال اعلام کرد که این محرومیت تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، در این راستا، کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی به این اقدام فدراسیون بین المللی جودو نسبت به ایران واکنش نشان دادند.
در این راستا، جلال کاربر ایرانی می گوید که میگن  ورزش سیاسی نیست اما خودشون همه جا سیاست را دخالت میدن نمونه اش گرفتن میزبانی ایران و دادن آن به دو کشور عربستان در جنگ و بحرین سرکوبگر مردم و ضد حقوق بشر وحالا جودو ما را 4 سال محروم کردنن.

6:11

همچنین آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعلام نمود که با اشاره به صدور حکم محرومیت جودوی ایران تا سال ۱۴۰۲ توسط فدراسیون جهانی جودو گفت: "وقتی فدراسیون جهانی یک پیش شرط سنگین که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است را مطرح می‌کند، طبیعتاً دفاع از ارزش‌های کشور برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала