رونمایی از اسپری ضدکرونای ایرانی

© Samira Esmaeili / Sputnik Iranرونمایی از اسپری ضدکرونای ایرانی
رونمایی از اسپری ضدکرونای ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2021
اشتراک
اولین اسپری ضدکرونای ایرانی با حضور رئیس بیمارستان مسیح دانشوری امروز (پنجشنبه) در محل این بیمارستان رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، اولین اسپری ضدکرونای ایرانی با حضور رئیس بیمارستان مسیح دانشوری امروز در محل این بیمارستان رونمایی شد.

کوو ایران برکت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
آغاز فاز سوم مطالعات بالینی واکسن «کوو برکت ایران»

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در تهران در خصوص رونمایی از اسپری ضد کرونا گفت: همواره این مهم به عنوان دغدغه‌ جدی اساتید و متخصصان بیمارستان مسیح‌ دانشوری بوده است.

علی اکبر ولایتی با تاکید بر این که استفاده از ماسک بهترین وسیله برای پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کروناست، افزود: با حمایت معاونت علمی و ‌فناوری ریاست جمهوری، به زودی شاهد تولید و توزیع اسپری ضد کرونا در کشور که امروز در این مرکز رونمائی گردیده نیز خواهیم بود.

علیرضا زالی نیز با اشاره به قطب ارجاعی بیمارستان مسیح دانشوری از روزهای ابتدایی شروع کرونا به صورت شبانه روزی گفت: این بیمارستان علاوه بر جایگاه وزین در بخش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از همان ابتدای شروع کرونا، کادر درمان و پزشکی آن به دنبال پارادایم مقابله با کرونا بوده است که به مرحله عملیاتی رسید.

رئیس ستاد ملی مقابله با کرونای تهران ضمن تاکید بر اینکه همچنان استفاده از ماسک در سطح دنیا بهترین راه جلوگیری از ابتلا به ویروس کروناست، افزود: عملکرد اسپری ضد کرونا که امروز به مرحله رونمایی رسید به گونه‌ای است که پس از آغشته شدن بر روی سطح ماسک یا لباس، ویروس کرونا به صورت اختصاصی شناسائی شده و غیر فعال می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала