قالیباف: حضور بیگانگان در خلیج فارس مخل امنیت است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قالیباف: حضور بیگانگان در خلیج فارس مخل امنیت است
قالیباف: حضور بیگانگان در خلیج فارس مخل امنیت است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
رئیس مجلس ایران اظهار داشت: حضور نظامیان خارج از منطقه در خلیج فارس نه تنها امنیت را حفظ نکرده بلکه باعث تهدید و ناامنی در منطقه شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران، در همایش مجازی "خلیج فارس خانه ماست"  که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک روز خلیج فارس گفت: روز خلیج فارس برای ما مهم است ولی باشکوه تر از آن روزی است که نیروهای خارج از منطقه از این منطقه خارج شوند و آن روز روز شادی مردم این منطقه است.

ظریف از مشکلات موجود در پرداخت حق عضویت ایران به سازمان ملل خبر داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
ظریف: از مکر مکاران و سرزنش سرزنش کنندگان بیمی ندارم

وی با بیان اینکه خلیج فارس جگر گوشه مردم ایران است، ادامه داد: ملت شجاع ایران عزیزان و دلبندان خودشان را برای امنیت منطقه و دنیا در این منطقه تقدیم کرده اند.خلیج فارس فخر ایرانیان است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه امنیت مهمترین موضوع در زندگی همه انسانها در همه مناطق است، اضافه کرد: در همه فرهنگ‌ها و ادیان به موضوع امنیت تاکید شده است.

رئیس مجلس ایران، یکی از مناطقی که امنیت در آن مهم است منطقه استراتژیک خلیج فارس است اظهار داشت: حضور نظامیان خارج از منطقه نه تنها امنیت منطقه را حفظ نکرده بلکه باعث تهدید و ناامنی در منطقه شده است.

قالیباف تصریح کرد: حضور نیروهای نظامی خارج از منطقه در راس انها آمریکا باعث بر هم خوردن امنیت و از بین رفتن فرصت های اقتصادی در منطقه و خارج از منطقه شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала