وزارت بهداشت ایران: تزریق واکسن کرونا پولی نیست

© Photo / Ministry of Health and Medical Education of the Islamic Republic of Iran وزارت بهداشت ایران: تزریق واکسن کرونا پولی نیست
وزارت بهداشت ایران: تزریق واکسن کرونا پولی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران، دانشجویان حاضر در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نوبت جدید واکسیناسیون این کشور قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران اظهار داشت: در حال حاضر جایی در کشور که واکسن پولی به مردم تزریق کند، وجود ندارد و همه افراد گروه هدف به ترتیب و به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

لاری: تحریم‌ها مانع پیش خرید واکسن کرونا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2020
لاری: تحریم‌ها مانع پیش خرید واکسن کرونا است

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با بیان اینکه در حال حاضر فروش واکسن به دولت‌ها انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر استثنایی برای تزریق واکسن بین پولدارها و بی پول‌ها وجود ندارد و طبق برنامه و سند انجام می‌شود.

لاری بیان داشت: دانشجویان حاضر در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی در نوبت جدید واکسن کرونا، مورد واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص تزریق واکسن خارج از برنامه به مدیران شهری به جای پارکبانان در خوزستان با بیان اینکه امکان شناسایی افراد از زیر ماسک وجود ندارد، گفت: برخی از مدیران با این بهانه که آمدیم واکسن بزنیم تا دیگران برای دریافت واکسن، شجاعت پیدا کنند، واکسن زدند و این تخلف از سوی مدیران صورت گرفته بود. مدیران با نام کسانی دیگر واکسن دریافت کرده بودند و اشکالی از سوی وزارت بهداشت در آبادان نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала