معاون وزیر بهداشت ایران وعده داد که وضعیت واکسیناسیون در اواخر بهار بهتر شود

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / M.Hasan Zarifmanesh / معاون وزیر بهداشت ایران وعده داد که وضعیت واکسیناسیون در اواخر بهار بهتر شود
معاون وزیر بهداشت ایران وعده داد که وضعیت واکسیناسیون در اواخر بهار بهتر شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
جان بابایی: با ورود واکسن‌های تولید داخل به چرخه درمان در اواخر بهار شرایط بهتری در وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا ایجاد می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اعلام کرد: از اواخر بهار با ورود واکسن‌های تولید داخل به چرخه درمان، شرایط بهتری در وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا ایجاد می‌شود و تلاش برای تهیه واکسن از منابع خارجی نیز همچنان ادامه خواهد یافت. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکشنبه این سخنان را به نقل از قاسم جان بابایی گزارش داد.

معاون وزیر بهداشت ایران افزود: ساختار ایجاد شده در در شیراز، به عنوان یکی دیگر از اقدامات و تجربیات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح کشور قابل استفاده است. این فرآیند انجام واکسیناسیون علیه کووید19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان یک نمونه و الگو معرفی می شود و دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند از این نوآوری استفاده کنند.

به گفته جان بابایی با آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 در سطح ملی، سه مرکز برای انجام این واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز راه اندازی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала