بقایی تحمل زندان را نداشت + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoحمید بقایی، معاون سابق احمدی‌نژاد
حمید بقایی، معاون سابق احمدی‌نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2021
اشتراک
بقایی به دلیل عوارض جسمی و عصبی متعدد در بیمارستان مهرگان بستری و تحت درمان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «خبرآنلاین»، مهران عبدالله ‌پور، وکیل مدافع حمید بقایی، معاون محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران اعلام کرد که بقایی به دلیل عوارض جسمی و عصبی متعدد با نظر کمیسیون پزشکی قانونی اساسا امکان تحمل زندان را نداشته و جهت معالجه در بیرون از زندان است و در حال حاضر نیز در بیمارستان مهرگان بستری و تحت درمان است.

وی در ادامه گفت:«کل اتهامات مالی بقایی همان مواردی است که داوری هم تا پیش از این در تمام مواضع خود بر واهی بودن آنها تاکید داشته و با دهها دلیل و برهان اثبات می کرد که حکم صادر شده علیه بقایی ظالمانه بوده و در این مدت هم موضوع جدیدی به همان اتهامات واهی قبلی افزوده نشده است».

وی در پاسخ به اینکه آیا احمدی نژاد با بقایی و مشایی ملاقات دارد گفت:« بله اتفاقا همین یکی دور روز گذشته که بنده در بیمارستان به ملاقات بقایی رفته بودم احمدی نژاد هم برای ملاقتشان به بیمارستان تشریف آورده بود. بله مخصوصا در زمان هایی که بقایی در بیمارستان بستری باشند احمدی نژاد زیاد به ملاقات بقایی می روند.

​گفته می شود بقایی به احمدی نژاد مشاوره می دهد، اما صرف نظر از امکان تشکیک در عقلانیت گوینده چنین ادعایی، شنونده هم باید عاقل باشد، فردی که روزانه چندین قرص اعصاب استفاده می کند و کل ساعات زندگی را با دارو و درمان و بیمارستان سپری می کند چنین فردی چگونه می تواند مشاوره سیاسی بدهد؟ موضوع جالب عرض کنم که مدت هاست که بقایی حتی حوصله شنیدن اخبار روزمره سیاسی را هم ندارند و از خیلی اتفاقات مهم جاری کشور هم بی خبر است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала