دانشجویان مقابل سایت نطنز پرچم اسرائیل را آتش زدند + عکس

© AP Photo / Hasan Sarbakhshianتأسیسات نطنز در ایران
تأسیسات نطنز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
دانشجویان در ایران خواستار توقف تمام تعهدات هسته‌ای شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، جمعی از دانشجویان  کشور با حضور  مقابل سایت هسته‌ای نطنز و تشکیل زنجیره انسانی، ضمن اعلام حمایت از صنعت هسته‌ای کشور و در خواست از مسئولان کشور برای توجه بیشتر به مراکز و دانشمندان هسته ای، اقدام خرابکارانه اسرائیل را نسبت به این سایت محکوم کردند.

دانشجویان ضمن آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا با قرائت بیانیه ای مطالبه خود را توقف مدل سیاست‌ورزی فعلی  مسئولین، اخراج  بازرسان آژانس بین المللی توقف اجرای تمام تعهدات هسته‌ای، بازگشت به توانمندی‌های هسته‌ای محصور شده ایران و توقف مذاکرات فعلی ایران با 4+1 در وین اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پس از ترور پدر دانشمند برجسته‌ی هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده در ادامه‌ی ترور دانشمندان هسته‌ای مان، صبح بیست و دوم فروردین ماه و در فاصله کمتر از یک سال از خرابکاری تیرماه 99 در سایت نطنز، شاهد تروریسم هسته‌ای در تأسیسات نطنز به دست رژیم غاصب اسرائیل بودیم.

در مورد حادثه اخیر نطنز، علاوه بر برخورد با عاملان و افرادی که در مسئولیت خود کوتاهی کرده‌اند، اقلی ترین اقدامی که باید در دستور کار مسئولان وقت قرار بگیرد و فورا به منصه‌ اجرا برسد، اخراج  بازرسان آژانس بین المللی به دلیل جاسوسی و مشارکت در جنایات علیه ملت ایران، توقف اجرای تمام تعهدات هسته‌ای، بازگشت به توانمندی‌های هسته‌ای محصور شده ایران و توقف مذاکرات فعلی ایران با 4+1 در وین است.

​بروز حادثه ای در مجتمع هسته ای نطنز طی روز یکشنبه لطماتی را به این مرکز وارد کرد. مسئولان کشورمان خرابکاری بودن این حادثه را تایید کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала